Կիսամյակային հաշվետվություն 2

2020 թվականը սկսվեց : Ճիշտ է տարին որոշ երկրներում լավ չէր սկսվել, բայց Հայաստանում այն սկսվեց սովորականի նման: Արձակուրդներից հետո այցելեցինք մեր սիրելի քոլեջ, Ամանորի կապակցությամբ շնորհավորեցինք միմիանց և սսեցինք դասերը :
Անցավ երկու ամիս Հայաստան ներթաձանցեց մեզ շատ հայտնի վիրուսը, որը պատճառով ուսումնական վայրերը փակվեցին և սովորողները ստիպված էին դասերն անել տեսազանգերով : Ճիշտ է շատերս ուրախացել էինք որ ամեն առավոտ շուտ չենք արդնանալու քնից և կարող ենք քնել այնքան որքան ուզում ենք, բայց անցավ ժամանակ մենք սկսեցինք կարոտել՝ քոլեջը, սիրելի ուսուցիչներին, մտերիմ ընկերներին և այլն :

Մարտ ամսից մենք սկսեցինք դասերը սովորել տանից : Դա այնքան էլ վատ չէր, մենք առաջադրանքները տնային պայմաններում սկսեցինք կատարել տեսազանգով՝ այդպես ավելի հեշտ էր յուրացվում դասը: Իմ կատարած առաջադրանքները կարող եք տեսել այտեղ՝ Առցանց ուսուցում

Հիմա խոսեմ մի փոքր նախագծերի մասին : Դրանք շատ հետաքրքրաշարժ էին : Դասավանդողները փորձել էի կազմել հնարավորինս հետաքրքիր նախագծեր, որոնք կատարելուց մենք հաճույք կստանայինք :

Առաջինը «Պատուհանից դուրս» նախագիծն է : նախագծի ընթացքում մենք պետք է բնութագրեինք մեր բակի գարունը, կամ Գարնն գեղեցիկ տեսարանները:
ԵՎ քանի որ շուտով Սուրբ Զատիկ էր մենք չէինք կարող անտեսել այդ գեղեցիկ ծիսատոնը: Դրա համար մեզ տվեցին երկու առաջադրանք նվիրված Զատիկի տոնին: Դրանք են
՝ Զատկական տեխնոլոգիական ավանդական մոդեռն լուծումներ, և Ստեղծագործում ենք տանը նախագծերը :
Մեծ սիրով կատարում էի նաև ընտանեկան նախագծերը, որոնց ընթացքում մենք պետք է պատրաստեին շատ բաներ ընտնիքի անդամների հետ:
սկզբից պատրաստեցի Խմորեղեն մայրիկի հետ, նախագիծը կարող եք տեսնել այստեղ՝
Ձոն տեղնոլոգիական ընտանեկան ստուգատես:
Եղբորս, քրոջս և մայրիկիս հետ խաղացել ենք զվարճալի է մի խաղ, և դրա հետ մեկ տեղ կատարել «Ընտանեկան խաղ» նախագիծը :
Մասնակցել եմ բնագիտական նախագծին և քույրիկիս հետ պատրաստել բանջարով ուտեստ:

Նախագծերը շատ են պարզապես անհնարին է յուրաքանչուրի մասին մանրամսն խոսել 🙂 եթե հետաքրքրում է ձեզ իմ կատարած նախագծերը, ապա մտեք հղումով 😀

Մայիս ամսին մենք գրեթե դաս չենք արել, այդ ամիսը օգտագործեցինք Ամառային ճամբարն իրագործելու համար: Ճամբարը սկսվեց Մայիսի 25-ին և ավարտվեց հունիսի 5-ին: Մինչ այդ ընտրված ուսանողները պետք է կազմեին իրենց նախագիծը և դրա հետ մեկ տեղ մասնակցել մյուսների նախագծին:
Ամառային ճամբարի շրջանականերում մասնակցել եմ՝ լուսանկարչական, պատմական, մաթեմատիկական, տեխնոլոգիական և հոգեբանական նախագծերին:
Կուրսընկերներիս հետ կազմած առաջադրանքը սա է Տեխնոլոգիական նախագիծ
Հունիսի հինգին ներկայացրեցինք մեր կազմած նախագիծը և դրանց մասին մեր տպավորությունները

Ահա կրանտինային պայմաներում հրաժեշտ ենք տալիս առաջին կուրսին: Hույսով եմ երկրորդ կուրսը կդիմավորենք քոլեջում 🙂

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started